Tags

, , , , ,

Over naar het Olympisch dorp alwaar onze correspondente Bettina Buylens haar tenten opgeslagen heeft, letterlijk dan. U weet dat ze via de props van de openingsceremonie het dorp binnengesmokkeld is maar nu blijkt ze ook aan de parade van de atleten te hebben deelgenomen.

-Bettina, waarom hebt gij dat niet gezegd, heel de wereld heeft u gezien naast de vlaggendrager van India en nog wel in trui en jeans terwijl de rest een tulband en een sarong droeg.

-Zwijgstil, ik probeerde rond middernacht het stadium te verlaten en loop daar in de gangen wat security tegen het lijf. Dus ik mijn perskaart tonen en voor ik sixlog.net had kunnen uitspreken zeggen die gasten Sikhs, you are the wrong way, follow us…en in een mum van tijd sluizen die mij in dat labyrint tot bij…

-precies de delegatie van India, Sikhslog dat we daar niet aan gedacht hebben. En dat was toch plezant.

-Da zal wel zijn, die kijken u aan en bij toeval moest de delegatie onmiddellijk op want anders hadden die mij buiten gebonjourd. En daar loopt ge dan in uw casual tussen een bende NVA-goudgeelzwarte Indiërs. Ik wist dat- zo lang we het rondje liepen, ik geen domme vragen ging krijgen en daarom heb ik mij dus na afloop in die Taxushaag van Dany Boyle verstopt en de rest weet ge.

-Wat zijn de verdere plannen en hoe staat het met uw behuizing

– Wel gisternacht was ik van plan vroeg in mijn nest te kruipen maar plots lag heel die gazon hier vol met rollebollende atleten, die bronstige judoka van ons heeft Tom Boonen alle hoeken van de wei laten zien maar meer daar over morgen want mijn shift in de McDonalds gaat beginnen……

