Tags

, , , , , , , , ,

Onze redactrice Bettina Buylens (BB) is na het incident in de Villa van Marcel Vanthilt afgereisd naar London. Bettina is meervoudig kampioene liggende en staande wip en onze correspondente op de spelen  struint alvast door het olympisch dorp ( foto links aan de haag met rugzakje)

-En Bettina het voorval met ” onnozelaar “Marcel al vergeten

– En of en per slot van rekening zijn we er allebei beter van geworden. Marcel krijgt een bodyguard en ik hoef helemaal niet meer aan de lezers voorgesteld te worden. Ik ben gewoon die meid die overal binnenwandelt en een grote bek opzet.

– Heb je al een vaste stek gevonden om de spelen te verslaan.

-Wel voorlopig kampeer ik op een van de vele gazons in het olympisch dorp maar zodra er een Belgisch atleet uitgeknikkerd wordt, sooner then later, trek ik in in een van die 10.000 appartementen. en voorlopig kan ik- zolang ik geen badge bemachtig het dorp ook niet verlaten.

-Hoe ben je dan binnengeraakt?

– Wel voor de tijd van de openingsceremonie en in het teken van de duurzaamheid zijn de gazonstroken, bomen en bosschages uit het dorp gebruikt voor de grote show van Dany Boyle. Ik heb een nacht doorgebracht in een enorme taxushaag op de parking buiten het stadion en deze ochtend om half vijf ben ik op transport gezet naar Stratford. Een half uur geleden ben ik officieel terug geplant.

